Salam & hye~!! I love joining contests & giveaways. Yes, you can tag me. ^_^

Saturday, July 30, 2011

Contest Saya Suka Dan Saya Komen


I've been personally invited by Fara to join this contest of hers. The deadline of the contest is to be confirmed later. Click the banner above to join~.. (and put me as your referral, ok? >_<)

These are the prizes:

Kategori Like terbanyak (5 Like) dan komen paling membina:
1 handbag yang dh lama dibeli tapi x pernah diguna(ye,itu memang perangai saya).Made in India.
1 accessory yang akan saya beli di Malaysia (eg: ribbon ring,owl necklace)

Kategori 4 Like dan komen paling membina :
Fashion Lee dress M size.made in India.tak pernah dipakai juga.
1 accessory yang akan saya beli di Malaysia (eg: ribbon ring,owl necklace)

Kategori 3 Like dan komen paling membina :
1 Red Essentials Shirt.S size.Made in India.100% cotton.
1 accessory yang akan saya beli di Malaysia (eg: ribbon ring,owl necklace)


Kategori 2 Like dan komen paling membina :
3 accessories yang akan saya beli di Malaysia(eg: ribbon ring,owl necklace)


Kategori 1 Like dan komen paling membina :
2 accessories yang akan saya beli di Malaysia(eg: ribbon ring,owl necklace)


untuk Referer tertinggi,hadiahnya:
1 accessory yang akan saya beli di Malaysia (eg: ribbon ring,owl necklace)



By looking at the header of Fara's blog, we can know that her full name is similar to that of the TV3 personality. Funny thing though, coz my cousin is also named after Nurfarahin, hehe..

Fara's blog is simple and neat. And if she hadn't written that she was a medic student, I wouldn't have known. She's studying in Manipal, India...where my BFF Mcyum studied as well. Hehe..

My suggestion to Fara: change your background into something more cute or attractive, hehe..



I'm gonna tag:







Plz vote for me~!!